Labels

Dec 21, 2010

new year is coming..!!

Wah nak dekat habis rupanya tahun 2010. Banyak yang berlaku pada tahun ni. X sabar aku nak tunggu akhir tahun 2010...hehehe..tunggu..(*malu-malu kucing*). Tak pe lah kita sambung cerita lain pulak. So, awal tahu nie bila ingat balik apa azam aku agaknya azam tahun ni dan tahun depan sama? mungkin la berubah ckit. Takkan la berubah semua..kan kan?

Azam tahun 2010

1.Amik Lesen Kereta<--mintak2 la lps ujian komputer,susah2.
2.Rajin pegi klas<--nth blh buat ke x?tgkla kalau klas pagi susah la ckit :)
3.Nk dpt GPA 3.5 untuk 2 sem terakhir<--kalau kalkulus aku lepas..
4.Target CGPA 3.5<--yg nie xtau blh btul2 dpt atau pun tak. tawakal jer la
5.BF baru?cinta baru?<--dunno yet


Seperti di atas, azam no 1 hanya takat lesen L jer. SO ? next pls...azam no 2. Act masa sem jan 2010 malas sebab banyak hal yang berlaku disebabkan hal-hal yang tak dapat dielakkan. Masa sem july2010 aku rajin g klas mcm Kalkulus.Hohoho::D. Yang lain disebabkan oleh fed up dengan lect. Dia ingat kita as a student tak ada hak ke? suka-suki je.


Azam yg ke 4 dan ke 5. Memang pada sem jan 2010 aku dapat dean list(hooray....) gpa memang dah cantik n cgpa pun memang lepas 3 lebih. tapi sem july2010 macam TUT TUT TUT. Teruk nak mampus. Semua orang cakap sabar wanie dugaan. Memang dugaan betul. Semua jadi benda nie sebab aku jatuh eksiden dan abah aku Meninggal. Memang aku salahkan lect tu 100%. (F-U). Nasib pointer aku still 3 lagi walaupun Gpa aku jatuh teruk!(sabarrrrrr.........)


Dah! Abis psl study...sambung azam yg ke 5. Bf baru? hahaha...buat aku gelak je la. Tak de la baru yang lama jugak cuma sambung je balik. :p. Hurm takat ni je lah aku nak cerita...hohoho...:D malas nak nak taip dah...Syg aku dah panggil g keje teman dia...ayayaiiii...

3 comments:

.zhidayu. said...
This comment has been removed by the author.
.zhidayu. said...

wanie.... :)
smlm bukak fb and nampak ur link to this blog...
baru je abes khatam baca blog ni..
ayah wanie meninggal masa exam hari tu ke?takziah.sorry ayu tak tahu.aritu masa final pon tak sempat nak tegur...

yg pasal MF tu aku yg dtg class and submit esaimen tetiap minggu ni pon dpt marks hampeh giler!sumpah aku taksuke kat lecturer tu sampai bila2.

btw, good luck for this upcoming year!
pray the best for you.insy'Allah :)

ct syazwani said...

ayu...:)
ingatkan sapa tadi..hehehe...
emm arwah abh aku meninggal ms 1hb nov pastu masa hari kita test utk mf aku eksiden.

Tu lah Mf aku teruk gler...final pon mcm hampeh jerr...wt sakit jiwa ms menjawab...

Thanks....:)

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown