Labels

Dec 4, 2010

Jual Barang @ FB

Soalan pertama yang selalu orang tanya..Boleh ke jual barang kat FB? laku ke? untung pun xbanyak pastu kena tolak ngan postage dan lain-lain. Aku rasa ape salahnya mencuba. Betul tak? kurang-kurang dapat duit...hohoho

hmm...Sebenarnya aku lah pembeli yang selalu beli melalui facebook. Adek aku pun lebih kurang sama beli shawl. Tapi aku lebih pada beg. Susah la nak cari beg yang aku nak sekarang. Ada pulak beg mahal sangat tapi hanya untuk kegunaan satu majlis. hmm....

Yang xtahan tu kadang-kadang aku ter-goda jugak la dengan barang-barang yang dalam facebook..hahaha..Macam nak beli jer. Tapi xde duit. Kadang-kadang orang yang cakap kalau beli online nie dorang markup banyak dan lain-lain. Tapi bile dah terdesak dan suka dengan barang tu beli jer la...kan?hoho

Barang yang aku suka tengok...
1. Beg
2.Kasut
3.Beg
4.beg
5.BEG

hehe..senang cite memang aku tengok beg je:D

2 comments:

dz_lampard8 said...

bengom...

ct syazwani said...

ok lar tue...:p
cantik kan beg org beli?

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown