Labels

Dec 10, 2010

Budak Nakal~ Akief

Akief gemukkkk!! itu yang aku panggil. Kadang-kadang "oit gemuk". Hahaha...budak ni tangan dia x boleh duduk diam,ada aje yang dia pegang. Kalau buat naik dalam bilik je mesti nak ambik handphone, Paling akief suka MP3..Dia bukan pegang jer kadang-kadang sambil baring dengar lagu guna mp3. Tapi lagu korea la...hohoho.

(suruh akief senyum,tapi dia senyum mcm dalam gambar..kah kah kah)

Tapi sekarang akief dah pandai panjat tangga. Dulu arwah abah letak kayu kat tangga tak bagi budak gemuk ni naik. Huh,ekarang dah pandai panjat tangga dan yang paling best dia dah tau turun sendiri. Hasilnya, dia naik pastu dia turun. Dah halau banyak kali suruh turun tapi budak degil+ngada2+manja tak nak. Wekkss..

(nie waktu akief pas nangis..aku pujuk la nak ambik gamba so dye posing la...)

Kalau org marah dia nnati dia pun buat muka macam menangis. Tengoklah kita marah macam mana. Kalau marah banyak dia nangis kuat. Kalau marah ckit dia pura-pura nangis. Geram betul aku. Lepas pura-pura nangis dia pun senyum n mintak handphone aku. Dia nak. Ishh kurang asam punya budak..! Tapi bila suruh sayang et dia buat..heheh.


(muka tengah perasan..dah tau kalau aku pegang hp mesti nak suruh ambik gambar)

2 comments:

Hilang Tak Berganti said...

gmoookkkk..haha!

ct syazwani said...

ko tgk muka akief semuanya macam dia tgh perasan..hahahaha

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown