Labels

Dec 24, 2010

Bila aku stress...!

Stress.......kenapa? Banyak sungguh kerja yang buat aku stress. Apa la yang aku buat sampai stress giler. Nak kata ada kelas bukannya ada waktu cuti nie. Hmm.

Apa yang mem buatkan aku stress:

1- Tempat Praktikal - aduss bila la nak dapat tempat nie macam susah sangat nak cari....tolong2. Aku nak tempat yang kat kawasan PJ je. Dah tak nak kat KL. Hopefully aku dapat tempat before january 2011. Senang cakap tapi tuan diri tak pergi pun mencari tempat...

2- FYP- Macam biasa aku x siapkan hard cover a.k.a aku tak nak buat. Cakapla nak cakap apa pun aku tak nak buat. Untuk apa? result dah keluar. So?! AH..Malas layan.

3-Stesen - Hal kat stesen pun buat aku tension. Aku dah malas nak pegi sebenarnya. Rasa dah fed up. Macam-macam perangai. Dah bosan tengok. Sakit hati pun ada.

Bila aku stress:

1. Aku makan banyak gler dan makan dengan sepenuh hati. Sampai aku rasa puas

2. Aku tengok tv

3. Aku g tengok wayang

4.Gi shopping. Tapi selalunya beli makanan la pastu ahh beli la ape pun. Asalkan memuaskan hati aku....

5. Dengar lagu korea takpun tgk korea variety show..

6. Jalan sorang-sorang(maksud kalau aku balik kelas tu dari kampus sampai la kl tempat aku tggu bas utk balik umah)

Kesimpulannya,Stress tetap stress tapi apa yang aku buat beri masa pada diri sendiri . Dan hasilnya kerja aku tetap tak siap dan BER tambah lagi adalah....Ayayaiiii.....

2 comments:

Anonymous said...

part yg p tgk wyg tue.. i really2 agree....hehehe

ct syazwani said...

hahaha..buat marathon la baru best..hohohoho:D

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown