Labels

Dec 25, 2010

Debaran hari demi hari~

Aduii terpaksa aku taip balik akibat adik aku tutup modem pulakk..Sabar je la.Tak per aku tulis balik.:)

Hmm debaran hari demi hari kian terasa...Walaupun aku rileks je tapi banyak jugak aku fikir. Sempat ke barang htrn nak siap? makan ? dll. Perasaan tu takut ada happy pun ada. Mak aku dah kalut ribut suruh tu suruh ni. Tapi aku tetap dengan kesengalan aku tak buat apa-apa pun. Macam bengong jer. Ntah la mungkin aku takda pengalaman tengok org bertunang dan sebagainya. Dalam sibuk-sibuk nak buat preparation utk majlis. Aku terfikir baju nak pakai hari tu macam mana? barang hantaran? sape pulak nak gubahnya? Aduii parah nie.

Tapi nasib aku hari tu sebab kawan baik aku Z,mak dia pandai buat barang hantaran. Memang aku blur dan tak tahu sapa yang nak dicari. Next baju pulak. sapa yang nak buat baju last minute nie? kain dah ada. tapi aku tetap rilek beb cool....akhirnya kawan aku si tukang jahit ni call katanya nk htr baju pastu aku terus tanya baju tunang dia jahit ke? katanya baju kakak dia pun dia yang jahit. So, aku malas nak cerita panjang aku bagi jer lah..

Ada jugak yang tanya kat aku sempat ke siap baju? takut nanti nak oter plak pastu tak siap. Actually aku pun risau. Tapi aku redha je lah. Dah last minute macam nie. Beberapa hari kemudian si tukang jahit call kata nak hantar baju. Masa aku try baju tu baru aku sedar yang aku lah yang akan tunang hari tu. AKU,AKU! (aku takuttt.....). Malam tu Z call kata barang dah siap cuma tinggal 2 je belum. So, dia hantar yang lain dulu. Aku pun tengok barang hantaran tu. Aku pun baru tersedar dari lamunan. Hmm aku lah yang bakal nak bertunang. Aku lah tu....

Tapi, ntah apa lagi yang aku tak siap untuk diri aku...Makeup? sape nak makeup aku? sdn bhd atau kedai? tudung tak cari lagi...isk isk dah la muka aku huduh(tak comey). Tak sembuh pun lagi still sakit bila aku lari. Paling sedih gigi aku. Walaupun orang kata takpe gigi boleh buat....Zarif tak bagi upload gamba aku eksiden hari tu. kalau tak memang boleh tgk aku luka teruk kat mana.

Kesimpulannya aku cuba jugak buat walaupun last minute. Tak kisah lah apa orang nak kata. Sebab aku dah penat dengar orang kata. Yang penting bagi aku biarpun kecil,simple tapi majlis berjalan dengan baik.

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown