Labels

Dec 6, 2010

Oh Laptop !

Ape nak jadi, ape nak jadi dengan laptop aku nieh. Geram sungguh! Nak kata bayak file pun aku dah transfer dekat external. So, ape masaalahnya lagi? Nak hantar gi kedai ke x nak? geram btul nak format balik. Rasanya macam dah masuk virus jerr..T__T.

Browser pun macan tue jugak! bengom....Guna google chrome pastu tetiba facebook dan lain-lain x boleh bukak. Download balik pun x jadi jugak. Download pulak mozilla. Ah jadi benda yang sama jugak! is isk..sedih btull T__T

Last-last tingal i.e jer boleh guna. Tu pun nak bukak game lembap tahap cipan..! apetah lagi nak bukak game! asik loading jer..Sekarang nie pun tgh menggunakan i.e lar...kala x internet langsung x bleh guna...

7 comments:

Anonymous said...

klu guna i.e dia pny blog layout x best nak tgk...lari sana...lari sini dia punya layout... sbb aku dah try bkak pkai i.e... klu men game x payah ckp la wanie...mmg lambab tahap siput babi....silap2 siput babi laju lagi...hehehe

ct syazwani said...

tue lah pasal..Nie aku rasa sbb laptop aku kot. xtaw la sbb ape. Dah bengong kot...nak laptop br kot..hohoho:D

Anonymous said...

apa lagi angkat pineapple la ssh sgt....hahaha....
laptop aku lg best, sound x dak trus....nak tgk movie, nak tgk youtube, hanya bole tgk ja la, sbb laptop aku dah bisu... kesian kat laptop aku....huhuhu

ct syazwani said...
This comment has been removed by the author.
ct syazwani said...

hahaha...sian2 laptop ko nape jadi mcm tu? hohoho..

Anonymous said...

ntah la....laptop aku 2 dah penat kot duk wat bising, 2 yg jadi bisu trus....hehehe

ct syazwani said...

hahaha..laptop ko pun meraung suh ko tuka yang baru ler tue..hohoho

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown