Labels

Dec 4, 2010

Bosan~

Sangat bosan bila aku tgk blog nieh.Ai~ ape nak buat? nk tulis entri hari-hari pun rasa x sempat. Sejak akhir2 nie asik tido awal je.Kul 1 dah masuk tidur. So?

Aku dah serabut dengan bulan 12 nie..macam-mgacam jadi. Yg bakal jadi pun aku xtahu macam mana nak settlekan. Atau boleh ke aku settle kan? Susah la nak uruskan semua benda. Tak tahu apa-apa pun susah jugak. Tapi bila orang dah bagi opinion n byk sgt opinion pun susah jugak. Sebab xtahu nak pilih mana satu. Ada pulak KONON-nya nak TOLONG tapi, senyap jugak. HAMPEH btul.....

Org ingat aku xnak buat apa-apa. Padahal byk benda aku fikir.Ngek,Knp la ada orang yang suka menyibuk. I mean bz body? Dah la menyibuk lepas tu cuba jatuhkan orang pulak. Geram sungguh aku org mcm ni. Bila jumpa dengan aku x berani cakap face 2 face. Tapi berani pulak ckp dengan adek aku. GERAM btul. Belagak sungguh...."ketua cashier"

Tapi aku dah lama xsedih sangat sebab dye ade ngan aku..hahaha...Kadang-kadang aku sendiri xtahu mcm mana taste dye. Seharian dye kat rumah mcm mana. Tahu.....tp ckit je..xbanyak. Tapi paling xbest bila dye komplen aku goreng keropok x sedap pastu sidai kain dye kat tempat teduh n last sekali pasal buat air untuk dye..:D. Aku rasa air aku buat SEDAP je..dye cakap tawar dengan nada perlahan dye tuh..cess...aku buat sepenuh hati nie....isk isk...But aku taw dye sedih tinggalkan semua kat rumah. So sorry bout that....:(

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown