Labels

Dec 4, 2010

That day++

Hari tue buat aku sedar tentang ape itu sahabat. Memang tak dijangka hari tu. Bukan aku tak nak buat tapi aku fed up sangat. Ape gunanya belajar? seriusly why continued your studies? for what actually??

Huh, aku tinggal lagi setengah tahun hnya untuk praktikal. Tapi bile dah jadi macam nie dan ada yang tau dan ada yang xtau mungkin. Pandang aku dengan muka mcm xpuas hatii...Kalau u rasa kesian or simpati or watever datang la tegur! Xkan la aku nie dengan muka yang bengkak dan parut ni datang nak say hi. KENTUTT kau!

Tapi ada jugak member yang sanggup nak tolong aku dan aku memang dah putus harapan hari tu. Dah xnak lagi datang kampus...Aku benci sangat..Bajet macam bagus tapi kau pun tiru jugak.! Aku pun tak tahu macam mana system kat sini. Kejap macam ni kejap macam tu. Macam xbetul jerrr...I hate that day n i'm gonna finish that thing as soon as possible.....I hate that day!

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown