Labels

Jan 10, 2013

Birthday B-din ♥

Salam...


Hari nie genap 8 tahun umur bidin.
Muda lagi..aku nak kat masuk 3 series..Oh no!!
Hajatnya nak sambut sekali dengan birthday akif.
Sebab akif pun hujung bulan 2.
Tak kisah la atas kek pon tulis bidin n akif.

dalam pkul 8 pm kitaorg gi cari kek kat area pj.
Bajet mesti la murah jew...hehehe
Mula-mula masuk kat King's.
Tengok kek pun boleh layan jugak. Cantik.
Pastu pegi bakery's cottage.
Bila masuk je terus dan tengok terus tak jadi beli. 
Sebabnya......emm alasannya tak cantik.

So,masuk balik King's dan pilih kek.
Aku nak kek chocolate.(mestila kek cukulat sbb i loike choc.)
Bidin nak kek Oren sponge.(oh tdak bidin!dtg jauh beli kek span je..T_T)
Akif nak kek angry bird..(dek kif oii mahalll gler kottt)
So, akhirnya mestilah pilih kek cokelat sebab aku yg belikan...hahahaha

al kisah pulak rancangan dah bertukar. Ingt nak balik terus.
Tapi akif nampak simbol mcd kat tepi jalan.
Cane lah boleh nampak, padahal lampu pun dah rosak.
Aku pun tak terperasan....
so,dah dia mengamuk kat situ kenalah beli.
Mc'D dinner box.

Sampai rumah bukak kek dan siap-siap letak pinggan mangkuk.
start la budak-budak nie nyanyi lagu.
Habis je nyanyi Happy Birthday.
 Aku tryla kek tu..aku try sikit je....uhh manis gilerrrr.
Memang kek sekarang manis sesangat ke?
Memang tak dapat nikmati rasa kek. Cuma rasa gula je..
Tulah padan muka aku nak sangat kek cukulat ! Sob Sob
Tapi tu pendapat aku lar.
Tak tau la orang lain...huhuhuhu....

Walaupun dengan tiada bapa disisi.
Harapnya budak-budak nie suka.
Happy!!
Happy Birthday... 

(akif n b-din)

(akif 3 years old...bajet cute)






♥ • ♥ • ♥ • ♥ • ♥ • ♥

-Thanks for reading my entri-

2 comments:

oppa gangnam style said...

ini semua poyo

pakcik faruk said...

menggelabah je lebeyy

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown