Labels

Apr 22, 2009

Grissom tinggalkan csi las vegas

Grissom tingglkan C.S.I

(grissom b4 leaving csi team)

After 9 years being with the team.Grissom ataupun nama dia dlm cte tuh gil grissom telah meninggalkan pasukan csi. hmm..Mula2 aku xsangka dia akan btul2 tinggalkan csi. Tapi stelah aku check kat tenet rupanya mmg btul dia kuar dr csi. Ataupon boleh dikatakan dia dah penat berlakon dlm series tuh..

First aku tgk grissom dgn team dia waktu kat ntv7. Baru jer tayang first season.. mmg best gler masa tuh. Tapi makin lama makin xberapa best especially masa warrick mati. Argh xbest btul, season tuh pon boring jer. Sama mcm sara tgglkan csi,yerlah mula2 wat cte dia kena culik pastu terperangkap kat bwh tayar kete. Killer dia sampai skrg aku xske miniature killer. Mmg la scary.

(team c.s.i las vegas zaman muda..hehe)

hmm..agaknya mcmane la team csi lepas grissom xde, xtau lepas nie mcmna dorang nk bangun balik tanpa grissom. Katherine pon best gak,dulu suka nick tp skang cam dah kurang psl dia..hmm 1st season aku tengok mmg aku dh suka character grissom. Best. But after grissom couple dgn sara hmm waktu tu mmg kureng ckit. xtaula.mungkin aku xminat dorang bersama..lagi suka grissom dgn katherine.

Hmm,dgr citer pengganti grissom yg berlakon dalam citer the matrix xlap aku yg jadi morpheus. xsilap la. Ntah best ke x dia berlakon,kalau xbest mmg xtengok la aku csi las vegas. Aku akan beralih kpd csi miami..Tp papepun lps grissom couple dgn sara aku dh beralih kat Horatio.hehe well..td nya last episode grissom tgglkan csi n cari sara kat costa rica. hmm maybe grissom nk live happily ever after ngan sara..

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown