Labels

Apr 14, 2009

Birthday Ma..mmuah


(terimalah kek yg x seberapa ni..nyum2 sdapnya..jgn jeles)

Hari nie bday mak yg ke 52..hmm rasanya la kot.haha..leh lak lupa..slalu beli blueberry cheese tp bukan ada org makan pon kek tue. So hr nie ms bday mak beli kek coklat tp ada buah hmm..sdap. Adik aku ckp sdap. Poyo..cam pakar kek jer..hehe..sebenarnya dia pakar dalam makanan. Sumer benda kat kampus dia sumer nk ngomplen..ckit2 nk saman. Camni xblh la camtu xblh la..mentang2 bakal lawyer..huhu




(nie lah dia si poyo tuh,lawyer burok!)

Ada ke patut adik ngan mak cakap aku suka pusing2 cte..Xaci dorang berkomplot....bkn menipu ehh.tp cam ble org tanya n jwpn terus tp aku nya jawapan cam full version of the story. Xde sinopsis..hehe..camtu la aku wat dalam repot aku. Tu yg panjang kot..hahaha..Tp hmm mgkin berlaku sekarang? ape korang rasa..lu pikirla sendiri....!

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown