Labels

May 27, 2010

sakit kepala...



++ ahhh... ++
x sudah-sudah datang penyakit
jap sakit kaki jap sakit pale!
tension...semuanya menensionkan kan....
sengal~

++ semalam sakit pale betul ++
sbb ape?
sbb ade pompuan nie soh laki diye wat masuk duit lam akaun aku
pastu paksa aku keluar gi bank amik duit diye!
ape ingt aku free ke nk kuar?
suka hati aku la nk kuar ke x!!!
xde faedah lansung untuk aku....

++ mmg sakit betul smlm ++
isk2..
sampai mak aku wat ubat untuk sakit pale~
cincang timun pastu gosok kat muka n pale..
hari ni rasa muka cam licin gle..hahaha

4 comments:

Hilang Tak Berganti said...

muahaha..ak tau sape pompuan tus~!
g ambik x???

ct syazwani said...

dok lagi...malas aku...
bia dia dok meroyan...
tiap2 bulan susahkan aku..

Anonymous said...

sabo wanie sabo....klu aku bia jew...

ct syazwani said...

xleh saba wei..
sakit ati btul aku..
menyusahkan gler....
xsuka la kalau org dok paksa2..

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown