Sep 20, 2011

Berinai


Saje je nak upload gambar masa berinai untuk majlis kahwin hari tu. Walaupun dah lewat tapi memang sangat berbaloi. Thank You so much kepada Henna Noor collection'z. Kalau aku dapat buat inai sekali lagi macam tu memang aku nak..:)

Masa first dapat tau pasal Henna Noor collection'z melalui facebook. Tengok dekat gambar malam berinai kawan aku dan dia pakai inai sampai ke lengan. Fuhh..tapi cantik:)

Dahla masa tempah untuk inai nie pun dah lewat sebenarnya tapi nasib la akak norish nie sanggup untuk terima lagi.

Walau apapun terima kasih sangat kepada sepupuku Na n adikku yang menemankan sehingga pagi.






Tentang Henna Noor collection'z:
  • Menyediakan Perkhidmatan HENNA untuk pasangan pengantin dgn harga yang menarik.
  • Perkhidmatan Henna untuk perkahwinan & pelbagai acara.
Location: seksyen 17,40200 Shah Alam,Malaysia



No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown