Labels

Sep 17, 2011

Suka dan xsuka buat air.


Bila ada tetamu datang rumah mesti kena buat air. Aku tak mahir bab-bab air nie. Nak kata susah tak pun, cuma agak leceh. Ada yang kadang-kadang suka bila aku buat air rasa tawar dan ada pulak yang cakap air yang aku buat macam air tak cukup gula.

Macam-macam orang lain pulak taste mereka. So kadang-kadang aku hanya akan buat air teh. Ermm rasanya bukan kadang-kadang tapi selalunya akan aku buat air TEH. Sebab tu bila ada orang request nak nescafe,horlicks dan paling femes which is coffee. Ops...sory xreti nak buat Kopi. Sama la jugak kalau dengan nescafee. Xreti...:(


Apapun aku tetap akan tawarkan air teh yang aku buat. Hehehe....disebabkan itu aku dah prepare air teh yang banyak perasa. Selalunya beli brand Ahmad Tea. Teh dia sangat sedap. Wangi,lembut dan manis.

Macam perisa ada seperti:
  • Strawberry <--- my favorite
  • Lemon n lime
  • Apple
  • Peach
  • Vanilla
  • Mango
  • BlackCurrent
Perisa Peach
Perisa Apple

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown