Labels

Apr 20, 2009

lama tunggu bas!!

(gambar nie tmpt penantian aku menunngu bas xsesampai)

ingatkan tunggu aper..hmm tunggu bas..lama gler tunggu. ingatkan dlm 15-2o minit jer..


tapi hr tue rasa cam nak dekat sejam tungggu..punya la lama. nk nangis pon ada. Ni sume gara2 sbb abis klas mandarin pastu pi sogo nak naik kmuter trus..kalau trus naik kat dang wangi agknya xdela rasa lambat sangat.
Nak jadikan citer waktu aku tgh tunggu bas tue nk dekat bape buah tren komuter lalu agaknya dalam 5 buah gak arr..sabar jer la..X tau lambat sangat sampai, Tension btul hr tu. Slalunya hari jumaat xde la lambat sangat bas ataupon xde la nk kata bas tu x banyak. Slalunya akan ada jer yang sampai.xlama menunggu. Mmg sdih gler arr dahla mlm tungu lak sesorang..aper ah
Nk ikutkan hati nak naik teksi jer. tapi org cakap bahya naik teksi sesorang mlm2. so nk xnak tgggu jer la bas. hmm mak soh amik lesen xnak. skang padan muka.isk isk isk. Abah plak pg amik adik zako kat sekolah dia. agknya nk dkt sejam tggu br abah call tanya xsmpai agi ker..isk pnya la sdih tggu bas xde sampai abah yg amik. Ssambil aku dok tungu abah ada lah bas XGUNA tu lalu..SABAR jer la...waaa waaa.. Dh nasib aku hr tue malang nk wat cane..

(jambatan yg slalu aku naik..)

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown