Labels

Jan 31, 2012

Andai lelaki tahu


Apa anda akan rasa kalau boyfriend/girlfriend korang tak letak gambar korang berdua kat handphone dia?

Maksudnya tak letak gambar korang untuk wallpaper. Selama beberapa minggu,bulan,tahun couple tapi tak pernah sekali pun letak gambar korang. Apa yang korang akan rasa?

Mungkin kita akan fikir:

Emm,aku tau walaupun dia tak letak gambar aku tapi dalam handphone dia ada gambar aku. Penuh semuanya gambar aku.

ataupun,

Aku tau dia tak nak expose muka aku sebab tu dia tak letak.

ataupun,

Dia tak sayangkan aku pun sebab tu tak nak letak gambar aku.

Terlalu banyak tanggapan sampai satu saat akan buat kita berfikir kenapa dia buat macam tu. Mungkin kita tak akan pernah dapat jawapan. Jawapan yang terlalu ingin kita ingin ketahui kenapa tak pernah dia letak gambar kita?


Selalunya,kalau perempuan akan letak gambar dia dengan boyfriend/husband sebagai wallpaper. Tak kira la dekat handphone ke laptop ke atau kat facebook dll. Kenapa selalunya perempuan buat macam tu? Itu tandanya dia sayangkan lelaki tu. Sangat sayangkan dia.

Pernah juga bila kita tanya kenapa dia tak letak? Mesti dia jawab,Takkan sebab itu nak terasa. Takkan sebab itu nak marah dan seterusnya.

Seandainya lelaki tahu......



Se-andainya lelaki tahu yang perempuan itu mudah terasa.

Se-andainya lelaki tahu yang perempuan itu mudah menangis kerana perkara kecil.

Se-andainya lelaki tahu yang perempuan itu ingin dicintai sepenuh hati.

Se-andainya lelaki tahu perempuan memang mudah merajuk dan senang dipujuk.







4 comments:

haNa sAkuRa said...

tapi sayangnya..... :]

ct syazwani said...

hmm....sayang2 jugak..:)

haNa sAkuRa said...

tak, maksudnye, tp sayangnya laki x tahu yg pmpuan ni ....

ct syazwani said...

owh....mmg lar,dah nama pun lelaki...

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown