Labels

Jan 2, 2012

Happy New year 2012

Selamat tahun baru semua..ramai yang tengah mencari apa azam tahun baru ni. Azam aku entah la. Mungkin jugak masih yang tahun lepas. Ataupun tahun-tahun yang dulu. Ceh macam tak ada azam je. Bukan tak ada tapi cuma nak menyempurnakan azam tahun-tahun dulu yang tidak kesampaian.

Contoh macam azam 2011:


  1. Nak siapkan fyp dan buat hardcover

  2. Belajar kereta

  3. kahwin

  4. cari kerja

Tapi rasa-rasanya azam tahun 2010 :



  1. edit fyp dan buat hardcover

  2. Ambil lesen motor P

  3. nak dapat 3.5

  4. dan selainnya aku tak ingat......

Untuk tahun 2012 ni kalau boleh aku nak ber azam untuk:



  • Belajar kereta

  • habiskan degree

  • hantar fyp hardcover

  • nak cari kerja

  • baby? hehe..>.<



  1. Entah boleh buat atau tidak azam tahun 2012 ni. Nak sangat belajar kereta sebablesen L abis bulan 5 ni. isk isk pathetic betul..


  2. Nak habiskan belajar degree sebab dulu-dulu rasa down giler pasal arwah abah meninggal dan fyp dapat result yang sangat teruk. Sedih giler-giler. Member lain dah habis tapi aku? tetap sangkut kat sini. Hopefully semuanya berjalan dengan lancar untuk last semester ni. MF (Managerial Finance) here i come...:)


  3. Tentang fyp ni sangat-sangat la rasa susah hati. Aku tak hantar lagi. Tak tau apa yang aku buat selama ni. :(


  4. Nak cari kerja. Fullstop.

So, itu azam aku tahun ni.


No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown