Labels

Jan 12, 2011

++X dop mood Nk tgk HagEMaRu++


Malam nie macam malam hari-hari yang lain dan pada waktu ni aku tengok hagemaru dgn abg zariff...(aduiiii perlu ke bermadah nie wanie oiiii....??) Dop eh, sebenarnya nak tengok hagemaru cuma xde mood sbb abg zarif xde..(aduiiii..citer lagi psl dye..lek la...jumaat nanti dye balik lar.)

Ok...Move on..Sebenarnya aku tak pernah tengok hagemaru dan tak tau pun pasal kewujudan citer hagemaru kat astro. But hari tu..ble lepas keje abg zarif datang makan n dye bkk tv tgk citer hagemaru. tapi aku jarang la concentrate sebab waktu tu aku tengah membasuh kain,basuh pinggan dan kerja afdal aku adalah mengemop. Menggantikan tempat arwah abah. So, sambil aku mengemop abg zarif akan tengok hagemaru. Kadang-kadang aku pun layan jugak. Tapi dye tengok memang kusyuk glerr sampai orang kata jangan kacau la dye tengok tv.

Cik Siti : ....tengah mengemop lantai dan membilas lantai ruang tamu......

abg zarif: "ishh tepi la..." katanya.

Cik Siti : .....kurang asam sampai hati nak tengok hagemaru dan menepiskan aku?.......(jeles ngan hagemaru...)

abg zarif : wateva...(dye wat donno jer)

Cik Siti : ........sekali lagi mengemop depan tv.....saje nak tgk reaction dye..

abg zarif: "ishhh datang lagi..! tepi la org nak tgk tv niee."

Tapi bila habis je hagemaru....tetiba panggil wanie sayang....cess...:P

Bottom line is, bila tak ade dye aku xdop mood nak tengok hagemaru...walaupun tadi hagemaru pulak kena buli..Slalunya dye sakat kawan-kawan dye....

p/s:

1. Ak pnggil abg zarif sbb saje nak ngada2..hahaha...xde la sebenarnya staff-staff lain aka dak2 keje kat stesen panggil dye abg zarif. So aku pun tiru dan kadang2 usik dye.

2. Abg zarif..i miss U...

4 comments:

Anonymous said...

ingat aku je yg suke tgk hagemaru...ko pun suka jgk rupanya...hehehe

ct syazwani said...

hahaha..ok gak la citer tue..ak ske.. ko mmg ske tgk ke?

Anonymous said...

aku mmg ske tgk pon....kdg mak n abah ak smpai marah sbb tgk kartun bodo tue....

ct syazwani said...

haha..ak mmg ske tgk katun..best

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown