Labels

Jan 23, 2011

Kembali ke KAMPUS………!

Wahh gempak gitu tajuk nya. Balik ke kampus.Hehehe. Sebenarnya bukan balik belajar. Tapi aku praktikal kat kampus. Huh nasib baik! Sebab tak ada company sudi terima aku. Isk sob sob. Aku cal rasanya lebih daripada 20 company sampai sakit tekak aku. Bunyi macam katak panggil hujan je. Ongg Onggg..

Ntah dapat buat ke tak tugas kalau s/visor bagi. Dah la sorang-sorang kat sana. Aper ah. Dak praktikal ada la jugak tapi under lecturer lain. Hmm..Orang lain seminggu start awal aku lak duk terkial-kial lagi mencari. Tapi apa-apa pun x sabar aku nak tunggu abis praktikal. Baru je start dah x sabar nak habis? hohoho..x sabar nak g ambik borang kawen...hehehe..yer..sy gelenya..:P

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown