Labels

Jan 18, 2011

Sakit tekak

Hampir seminggu la aku sakit tekak. Suara dah serak gler. Mula-mula dengar macam suara ella. Hmm ella mestilah suara sedap. Aku ala-ala ella la tue. hehehe. tapi bila dah masuk hari yang keempat dan ke lima. Suara dah garau dan bunyi pun pelik. Cess...sampai adik zakur ckp suara aku teruk gler. Baik aku senyap je. Isk isk..sian kat aku...=(
Ingatkan mcam dah ok tapi upanya makin lama makin xde suara. Abg zarif pun ckp klaka suara aku. Isk sampai ati ckp mcm tue. Nak wat mcm mana dah memang aku tengah sakit tekak. Sabar je lah. Hari jumaat lepas g interview kat unikl utk praktikal. Tengah-tengah org dok tnya soklan kat aku,aku dah batuk la, bersin la. dll yang sengakatan dengannya. Sabau jer la.

Makin hari makin teruk. Aku ingt kan makin sihat tapi?? so, smlm ak x gi praktikal sebab soreku dah mcam katak panggil hujan. Buruk benar. Ongg Ongg...katak panggil ujan. Tiba-tiba citibak call dan cakap suh antar sijil mati abah urgent katanya. Terpaksalah aku bangun dan pergi gak. Aku pikir xperla karang petang br g klinik. =(

Isk isk isk..Nasib baik abg zarif ambik kat stesen bas dan bwk g klinik. tenkiuu sayamm...walaupun dah makan ubat tapi tekaknya masih terasa perit. Sabau wanie sabauuuu

2 comments:

Hilang Tak Berganti said...

alamak..cian nyer..dmam ko?

ct syazwani said...

x demam pon. tp suara xde..mcm katak panggil ujan..ongg ongg

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown