Labels

Jan 26, 2011

- hari yang BZ -


Seriusly hari nie memang bz sangat-sangat. Macam-macam hal yang perlu diselesaikan. Sampai semalam tidur pun dalam keadaaan tengah memikirkan macamna hari esok. Kenapa aku kena pegi? pasal nak uruskan hal especially pasal van. Hari yang sangat sibuk sebab:

  1. Kena pegi RHB bank - Jauh betul tempat nie. Last aku pegi bulan lepas dengan pak su. Tu pun berapa kali silap jalan dan ikut jalan yang berapa kali pusing. Aish. So,ak try google n cari kat mana tempat nie. Nasib tadi jumpa. Terus ikut je jalan TUN RAZAK. Sib baik zarif yang bawak kalau aku memang alamatnya tak sampai lar.
  2. pegi CIMB kg Baru- Actually aku penah cari bank nie ngan adek dlu. Tapi tak jumpa kat mana. Ntah tadi lalu nasib zarif yang nampak. Rupanya dekat dengan HKL. Pegi pun bukan boleh settle dye nak buku akaun pulak dah. Takkan nak tanya abah kat kubur? ada ke patut dye suh selongkar almari dan satu rumah??. Aku memang marah betul tadi. Geram la ngan orang macam nie.
  3. pegi Pejabat tanah,subang- Cari punya cari dan cari memang tak jumpa kat mana. Aku pun dah naik pelik dah patah balik g subang parade. Duduk jap pastu zarif tunjuk brochure subang parade dan dekat situ dye tulis kompleks kerajaan. Lar dekat je rupanya. Kat area subang parade jugak. Aishh...
Konklusion-nya sama je tak berubah. Asik tak dapat nak uruskan je. Itu yang buat aku pening. Macam mana nak buat?. Ada sapa2 tak yang penah uruskan pasal harta pusaka nie?. Susah betul. Van tue ntah nak jual ke nak bank ambik. Serabut nya..=(



(van abah....tinggal kenangan.....)

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown