Labels

Jan 25, 2011

indah khabar dari rupa


Sebenarnya yang ak nak ceritakan pasal amanah raya ngan Bank R*B. Geram sungguh aku. Dahla nak cari tempat pun susah kemain pastu pegi-pegi je tak dapat maklumat apa yang kita inginkan. Memang ak tak tahu langsung. Dah ak pg jumpa kau..Kau jawab La! Wat aku sakit betul. Pastu main perli-perli. Memang masa 1st pegi kat s.alam akk tu kata baik awk g kat pejabat daerah. Sana kos pun murah je. Terkezut la kiteorg kenapa kena pg sana padahal orang nak wat kat tempat dye? Tak ke sengal?! Masa keluar dari tempat tu aku berpandangan ngan adek ak.

A.S : "kak,nampak sangat ke kita miskin?"

Aku: "Ntahlaa...Mungin sebab abah ada van je kott..sbb tue nampak kita miskin. Harta tak banyak".

A.S: "Dah tu..itu je yang ada..."

Aku : "Itu lah..ak ingat kita dah lawa dah. Nampak sangat ke mcm kita miskin sgt..?."

Kenapa orang miskin di hina? di caci? Tak boleh ke cakap elok-elok? Kiteorg datang dengan tak tahu apa2. Kurang-kurang kau explain apa jadahnya kau dan company kau buat. Service apa yang kau tawarkan!! Menyusah kan betul pegi sana. dahla jauh. Penat! sampai hujan lebat pun kiteorg pegi...Podahhhh....

Ni pasal bank TUT..Aku bengang betul pegi je sana tak dapat info. cakap macam tah ape-ape. Bila call je asik forward kat orang lain je..Ngok betul. Customer service yang sangat-sangat teruk. Mcm mana customer lain blh pegi tempat tu?? Mesti sbb orang lain kaya....HUH menyampah aku.....................Harapkan bangunan je cantik tapi? Service?? lu pikir la sendirii...............

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown