Labels

Jan 2, 2011

selamat tahun baru 2011

2011. Bukak lembaran baru. Aku harap tahun ni adalah tahun yang baik untuk aku dan keluarga. Walaupun dengan ketiadaan abah sebagai payung yang selama nie semua orang bergantung. Azam tahun ni hmm kena fikir jap apa yang aku nak habiskan.

1) Abiskan belajar+praktikal
2)kawen-hmm sememangnya ya..hehehe
3)ambik lesen P - dah brp bulan asik L je..asik2 renew jerr
4)pindah rumah- yang ni paling penting.
5) Cari kerja- kena keje kalau habis belajar bulan 6 niee

Semoga tahun nie akan lebih baik dari tahun lepas. Asam garam kehidupan perlu ditempuhi walaupun pahit untuk menerimanya. Dan selamat hari jadi juga kepada sesiapa yang lahir pada awal tahun baru...hepi besday:)

p/s: untuk tunang saya....Saya sayang awak..:)

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown