Labels

Dec 11, 2010

Saya Sayang Awk~

Buat pertama kalinya sayangku membenarkan untuk meletakkan gambar dia. So, saje nak cerita yang hari khamis tu saya dan sayang saya keluar jalan-jalan g s.pyramid. *malu la pulak nak cerita... *

So, nak di pendekkan cerita..macam biasa lah aku terlewat bangun..(maafkan saya yer...). So dah kena marah..Dah la naik motor che sue..memang lawak giler la bunyi motor tu..Sampai jer sana kiteorg dah gaduh sebab dia nak tgk movie mamat khalid tue tapi aku nak tgk rapunzel. Ai ai.. memang bukan taste aku untuk tengok cerita melayu. Yerla raya jer dah dapat tengok movie tu. Hmm..mula-mula memang lama la jugak aku xnak mengalah..Sakit hati la jugak sebab dia bersungguh nak tengok..So, aku rasa ni first time jugak la yang aku ikut dia..mengalah je la...

Tapi yang best sangat hari tu sebab emm sebab ape eh? sebab dia ada? hahaha...hari-hari pun ada. Emm sebab not bad la movie tu. Boleh tahan. Kira boleh di tonton la. Heheh...:p. But aku hari tu aku kantoi sebab beli lipstick..Xsangka dia dapat kesan! cepat betul...Memang tak dapat dijangkakan betul..hish..Dahla pagi dah kena sebab beli beg..Cis..lain kali kena berhati-hati lagi bila beli barang..Huhuhu...

(bergambar dengan poster "hantu kak limah balik kampung"!)

2 comments:

dz_lampard8 said...

hantu kak limah balik RUMAH la,bkn KAMPUNG...

ct syazwani said...

hahahahahhh....adui malu org..isk isk..silap..sory sayang...org tau awk minat sgt dengan citer nie..:p

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown