Labels

Feb 4, 2011

Praktikal~sungguh bosan

Ada orang tanya aku pasal ak praktikal. Bukan aku nak cakap psl orang tuh cuma aku malas nak menjawab psl praktikal.

orang tuh: wani,kau praktikal kat mana?

Aku : kat uni**.

orang tuh: msti best kan?

aku: (rasa mcm xmo jawab...>.<)

Aku keje deparment ape pon ak tak tahu. Langsung x best. Tapi s/visor aku sangat baik. (Sayang,awk jgn jeles pulak...smile ^_^). Dah la aku start lambat dari orang lain. Seminggu kemudian baru start. Itu pun ak banyak ponteng. Serius memang ak banyak ponteng. Ada sekali tue seminggu ak xpegi praktikal. Serius...ak x pegi...knp? hmm bc entri ak yang sebelum nie..he3.

Ak paham konsep dye nak suh ak wat w/site bak senang kata wat design lar. Tapi? aku dah tinggalkan lama design nie. Now aku degree aku ambik kos lain. Tbe2 kna pulak buat bab2 design nie. Dye aspect ak mcm pandai. Isk isk isk..sob sob..ak xpandai.....tension....

Dahla rasa mcm duk sorang-sorang kat ctu. Padahal aku rasa ada 2-3 orang budak praktikal tp under differ s/visor. Kenapa eh dorang macam khusyuk sgt wat keje sampai tak pandang aku ataupun ak yg xpandang dorang? yang paling xbesh tu dorang mmg baik gler x menyembang...Wauu..pelik2...

Tapi..plis la ak x mo la wat design2 nie...kalau blh buat ak buat tapi??ahh...xmo x mo...paham x ? Tetiba ak teringat zaman diploma dlu...ai kalau la boleh balik pd ms dlu. Dlu memang best n jauh beza dengan degree yang mcm ******!!. Member pun best x skema. Asik saya awak...adus ak xbiasa. Jarang sangat jmpa orang mcm nie. So, ak xblh ikut...haishh...

p/s: aku dah tngglkan mltimedia sejak thn 2006. Ak tka kos sbb xnak wat design. Isk T__T

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown