Labels

Feb 5, 2011

Hadiah kawen

Bila kawan / sedara / jiran atau sape2 je la mesti nak kena cari hadiah kan? Aku dah xtau nak bagi ape sebenarnya. Dah blank idea. Ingtkan nak bagi sumtin yang special. Tapi kan konon je nak bagi yang special. Konon tu sebabnya sampai last2 pun ak tak tahu nak bagi ape. Ha3 bengom.

Ok,selalu-selalunya ape yang orang beli untuk dijadikan hadiah kawin nie? Aku selalu dengar macam yang familiar tu pinggan mangkuk. Itu yang wajib lar. Lain2? Ntah...he3

Selalunya mcm org bagi:
  1. Set pinggan mangkuk
  2. Toaster
  3. Iron
  4. Jam dinding?
Hmm dah puas aku melayari blog-blog orang lain dan mencari ape pengalaman dorang untuk hadiah kawin. Tapi kebanyakannya memilih untuk beri barang dan ada yang pertikaikan better bagi duit. Tapi aku x decide lagi sebenarnya..^^'. Ada jugak blogger yang cakap dye dah bosan asik org bagi set pinggan mangkuk. Pastu dye prefer kalau best fren bagi sexy night wear. Hmm tak kan aku nak bagi..hu3. Terlebey sudah.


Dulu masa aku keje, ada orang cina tu beli hadiah kristal sebagai hadiah kahwin. tapi mahal beb. X mampu la kalau org mcm aku nie. Kalau customer nak beli ak suggest untuk beli yang mahal. Ada jugak yang beli dalam rm 100-200. Tapi selalu aku mesti suruh ambik yang dalam rm 399-499. Bentuk pun cantik. Bentuk swan. Lagipun aku rasa kristal bohemia lagi mahal dari kristal yang lain dan ukiran bohemia pun lagi lawa. Tapi kalau under bajet leh beli kristal yang lain. Contohnya mcam crystal de arques. Cantik jugak dan murah berbanding dengan kristal bohemia.

_____________________________________________

p/s: Aku nak beli ape nie??

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown