Labels

Feb 20, 2011

hari offday DZaRiF

Ok. Apa kes aku letak tajuk hari offday zarif. Patutnya hari offday wanie. Ha3..Saje nak kasi cun tajuk..wink wink. Hari offday zarif maknanya hari off day aku sebab mesti dan akan sah keluar dengan dye. Selalu2nya g tgk movie kat piramid. Now,cam dah boring jer....So,hari nie plan en zarif kite nak ke area bukit bintang. So,aku temankan jerlah.

Mula-mula ak ingatkan nak g wat facial kat pertama kompleks tapi macam tak sempat jer. So,aku fikir nak gunting rambut atau tak pun cuci rambut jer. Setelah menemankan en zarif ke sg wang dan destinasi seterusnya ke times square. Masa dye tengah duk mencari barang-barang a.k.a robot dye tue aku ada tertengok satu kedai/saloon tu.

Last-last setelah memikirkan hanya untuk 5 minit dan aku call en zarif dan bgtau yg aku nak cuci rambut. Mula2 mcm x bagi jer. yerlah baik cuci kat umah jer kan?? save duit. Tapi seriusly kadang2 kalau rsa nak kelainan cucilah kat kedai. Memang akan rasa lain dan rambut pun rsa ringan jer.

Mula-mula aku nak cuci jer pastu org kt kedai tu tnya pernah buat treatment rambut ker. So, ak cakap xpernah wat lagi sebab rambut aku bukannya macam rosak ke atau ape. Cuma ada dandruff je. Itupun kalau xcuci n jaga rambut. Sbb ak malas. Ha3. Then dye suggest wat treatment rambut. Hmm aku pun ok jer la. Memang 1st time la g sorang2. Kan seronok kalau dapat pegi ramai2. Hi3..:) leh gosip2.

p/s: sori syg menyebabkan awk tggu lama.:*


No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown