Labels

Feb 21, 2011

:: KELIRU ::

Apa yang aku kelirukan?hmm..pasal nak buat kenduri. Mula-mula nak buat kat sini (pj) tapi ada cadangan untuk dibuat kat kampung halamanku Kelate. So, masa mula-mula ak dengar cadangan ni aku tak berapa setuju. Alasan aku kenapa Perlu untuk di adakan majlis kat sana padahal kawan-kawan aku kat cni.(ces…berapa la sangat membe2 ak.)

**sigh**

Selepas beberapa kali mak cakap yang tak ada orang boleh dijadikan sbg penyambut bila tetamu dating. Kalau kat kampong ada lah jugak sedara yang boleh tolong. Hmm..aku ntahla berkeras jugak cakap nak buat kat cni jugak. Sebab aku rasa macam membazir. Bila dah buat kat kampong pastu nak buat kat cni jugak tapi katanya nak buat kecik jer. Aish. Aku keliru.

So,confius…

Aku bagitau dzarif yang mak nak buat kat kampong. Dye kata hmm lagi ramaila sedara dye dating sebab dekat. Tapi masa tu aku fikir isk isk aku kenal sape? Sedih jugakla ble difikirkan. Pastu akhirnya aku mengalah aku dah tak kisah nak buat kat mana pun asalkan semuanya berjaalan dengan lancer. Sama ada orang suka ataupun tidak yang pasti aku nak happy.

Bila aku bagitahu mak yang aku setujula nak buat kat kampong pun. Aku tak kisah. Asalkan dzarif ada(ha3….gatal glerr). Xder2..asalkan adik2 aku. Sepupu aku..Na n anis. X lupa jugak akief gemok. Hu3..

Nevermind.

Lagipun mak kata nak buat gak kat cni. But kecik je macam jamuan. So,waktu itulah ak jemput kwan2 aku dan jugak kawan-kawan mak dan jiran-jiran lah kan. Hmm..lepas je aku cakap O.K. Adik aku dah Tanya nak tema warna ape. Hmm..warna ape ek? Macam aku pernah cakap Kalau Biru dzarif dah Cop. So, tengah memikirkan lah tema warna ape. Hmm fikir je.

2 comments:

Hilang Tak Berganti said...

xsbr nk tgk ore kawennn..wink3x :)

ct syazwani said...

hu3....x sabar nk jadi pengapit ak ke? haha...:)

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown