Labels

Jan 23, 2010

Penat

Xlarat..Badan letih
Isk isk.Aku penat sangat. Xlarat betul. Sakit badan,nak demam sumer ader. Mak aku ckp sbb dh lama x kuar n terkurung lam umah. tapi aku rasa sbb aku banyak problem. Otak berfikir sbb dhh start blaja, badan penat sbb letih berjalan dan hati sakit sbb diye sakitkan hati aku.
Sbenar2 nya ape perlu aku buat untuk mengelakkan dr sakit hati?. Seriusly, aku dh putus asa. X mengaku kesalahan sendiri dan x berusaha untuk aku maafkan. X usaha langsung,setiap kali mesti nak sakitkan hati aku. Aku betul2 dh x sanggup untuk lalui semua nie lagi. Aku ada 2 pilihan.
  1. Tukar nombor hp<--sudah tiba masanya aku tuka. Dh cukup aku bg peluang tapi diye x sedar diye dh betul2 sktkan hati aku.
  2. Tukar emel address<--aku sayang betul emel aku nie. Seriusly mmg sayang nk tukar emel aku nie. Xtau nak buat cane. Mngkin mmg aku akan tuka.

Selain drpada nie aku xtau nak fikir ape lagi. Otak aku dah blur. Sem nie target aku besar. Knon nak rajin p klas. Tapi aku asik lambat jer..Aku terlalu campur adukkan pelajran dan masalah peribadi. Xpatut wat camtue.

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown