Labels

Jan 20, 2010

Semalam sudah berlalu..

Dah beberapa hari berlalu sejak hari tue. Last Friday, hari yang paling teruk untuk aku..Tapi start minggu nie things get better. Walau mcm mane pun ade gak yg K.O. Tp still boleh tahan lagi. Huhu. Best hari nie beli payung come kat membe aku<--xbayar lg tau. Pastue pagi tadi xmasuk lab hci n petang lecture wat muka xmalu masuk klas. Mcm awal lak datang.Hihi. Penat rasanya hari nie. Kepala otak pon rasa penat,asik fikir kot. Hmm..
Nasib petang tadi g makan mee goreng. UUhhh sedap. Aku ske. nyum2..So,balik pon happy la coz dh kenyang. Hmm. Tapi balik jer teringatkan asignment. Dahla hantar hari jumaat nie. Buat sorang plak tue..isk isk..Xpe sahut cabaran!! do ur best beb!
Dalam-dalam dok pening pasal asignment ade lagi benda yang buat aku terfikir. Diye?! hmm betul la tuh. Ntah tetiba wat aku sedey plak. Dahla dalam komuter! malu plak bila nak menitiskan air mata. Ape plak org ckp. "Dak nie td ok je tetiba nangis plak".
Yang Pastinya aku xkan pegi lagi tempat-tempat nie:
  1. c.m <-- aku x boleh pandang setiap kali pandang hati aku rasa sayu. Sedih. Nak jejakkan kaki xkan la.
  2. Low yat<-- kdg2 boleh pg n kdg2 x blh.
  3. Naik Monorel<--kalau dah terpaksa,naik je!

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown