Labels

Jan 23, 2010

Knp Bengong sangat aku hari nie?

Hari nie pas bagun tdo aku dh rasa x sedap badan. Xlarat sangat. Demam urat? Ape la demam urat tue agaknya. Sapa yg faham boleh la memahami bg yg x faham hmm pephamkan jer la. So, dengan gagahnya aku bangunkan diri untuk pegi klas. Sbb semalam pun dh x pegi. Rugi plak hari nie x pegi. Kalau nak layan karenah sakit nie ai memanjangla jwbnya.

Semalam pun dah tdo lambat coz siapkan jugak asignment tue mlas dah nak simpan2 lg. Jadi hari nie bangun dengan bestnya bkk fb dulu layan game aquarium aku dlu n kutip hasil kat farmville dlu. Ble dah siap semua n dah ready nak pegi aku rasa cam x sedap hati jer. Xtau knp.

Dlm kul 1.30 tue abah htr kat ktm. Tapi tren baru jer terlepas and next tren kul 1.22p.m. Oh NO! Mmg dh terlebih lewat la kalau mcm tue. Pastu aku fkir 2,3 kali baik nab cab pg tmn jaya. Tahan cab n pg tmn jaya. Tp YA ALLAH, taxi driver tue bwk lembap giler...hangin satu badan aku. Lepas jer sampai kt lrt station aku trus pg kaunter nk touch tp tetiba aku teringt yg aku naik komuter td n lupe nk touuch out. So,kalau lpe touch out slalu kena penalty.

Then aku tnya kt akak tue "akak,saya lpe nk touck out ms kt komuter td, so cane? boleh gne ker kat station lrt?" Then diye ckp dia akn try clearkan. But finally dia ckp xley n kena pg kl sentral kat ktm kaunter untk clearkan. Ai dahla aku dh lambat tmbh plak dgn insiden touch n go nieh. Sabar2.

Finally,sampai kat kl sentral aku pg ktm kaunter n ceritakan problem touch n go aku..Rupa2nya dorang ckp xde kena mengena ngan komuter. Maksudnya xde masaalah la sbb xde rekod aku touch in kat ktm dato harun. Aku pun konpius giler n terasa bengong tetiba.. Rupa2 nya dari ktm dato harun lagi aku touch in. Mmg aku terlupa. Aku asik termenung cam sengal2 jer. Keje aku asik termenung jerrrrr. Sebabkan aku termenung n fikirkan psl diye la aku jadi mcm nie. Bayangkan dari keluar sampai aku nk pegi klas. Ayayaaiii.
Paling bengong: Class Cancel. Tension betul.

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown