Labels

Jan 27, 2010

Ayayai..

Apsal la malas sgt pegi kelas hari nie. Bukan sengaja ponteng tapi ntah aku ada masalah dalaman. Hmm..Ntahla aku rasa problem aku banyak giler. Xtau nak ckp mcm mane tapi yang sure aku ade banyak dan banyak masalah.

Kenapa aku asik fikir?

  • Mmg kepala otak aku x boleh nak stop fikir. Sampai nak tido pun susah

  • Asik fikirkan pasal asignmnet yg mlas aku buat

  • fikir pasal farm aku n ikan aku. kalaulah ader org blh tlg jaga hari2..ai bahagia ikan2 ku.

Seriusly,mmg aku sakit. Susah nak explain. Kadang2 aku xtau nak cakap ape kt membe2. COz kalau aku ckp demam kang dorang ingt xkan x baik2 lg. Padahal penyakit aku cover semua.

  • 1st sekali,aku panas dalam badan makananya aku kalau kena panas atau hujan panas wateva la asalkan aku kena panas akan menyebabkan aku demam. Demam plak bukan demam biasa. Sebab dalam badan panas.<--lebih kurng cam putri lilin ler. cuma aku kdg2 je. Bukan slalu.
  • Xtau nape sejak akhir2 nie pinggang aku sakit. Aku pelik tau muda2 mcm nie ade ke sakit pinggng. So,nak dijadikan cite dari sakit ke pinggang dah meleret ke belakang badan. Bile duduk lama ckit pinggang aku dah sakit. So, nak pg klas pon aku xlarat. Badan aku sakit.

Tapi bile nak difikirkan patut ke alsan mcm nie aku buat x dtg klas? ntahla bagi aku org x faham aku kot. Susah nak citer. Xpe la aku sendiri faham. Senang.

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown