Labels

Jan 25, 2010

Bad Day today..

Sebelum cerita pasal hari nie,ape yg berlaku mmg perit betul. Ingtkan hari ahad ni hari yang paling best untuk aku..tapi hari nie mmg teruk!!!

Kenapa dengan aku hari nie?
  • Lepas balik dari hantar adik aku kat asrama,aku yang sememangnya dah pening bertambah peniing sebab perut kosong n aku trus mkn ubt migrain pastu makan durian. Alah 2-3 ulas jer sbb kadang2 aku x berapa suka makan. Tapi dh mak n abah nampak syok sgt aku pun join je la. xnak la kecik kan hati dorang..
  • Beberapa minit lps tue aku batuk n rasa nak muntah. Pening pun ader<--ai banyak penyakit betul aku nie. Aku penat tapi degil x nak tdo.
  • Pastu aku sakit perut. dengan perut ku yg meragam nie aku turun cari ubat. Rembat che sue nya ubat. Ubat tahan sakit n ubat angin + ngan ubat migrain aku lg.
  • so,perasaan aku skang mcm tgh melayang sbb ubat2 tadi.
  • Ok,smbung citer abah aku aoh minum air cmpur limau kasturi. Lepas makan n ubat aku rs okey ckit. Walaupun x sepenuhnya tapi sempat lagi aku cbe siapkan asignment yg x mgkin siap n siapkan blog aku bi. Sengal2.

Kesan drpd nie:

  • Asignment aku x siap.
  • Aku xleh fikir banyak coz nnti aku sakt pale
  • ataupun aku cam tgh dok khayal akibat makan ubat banyak sgt.
  • Smbg citer len kali.
  • Nak gi klas ke xnak esok?Aku xtau. rasa cam malas gilerrr.

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown