Labels

Jan 31, 2010

Boringnya...

aku nak wat ape skunk?bosan giler niey..tadi sakit kepala so tido. Ai aper la dorang nie soh aku cari bf plak..rilek arr awal lagi nie. Nk berkenalan pun nantila..Aku still takut lagi.Hihi. Aku nak rupa cam org korea. Okey x? Haha. Aku nak pegi Korea. Smlm aku tanya k.win brp harga nak pegi sane,aii nak kat rm4000. Cam best jer. Xpe arr satu hari nanti.Btul x?huhu.

ai bosan n bosan n bosan. Baru lps masak spaghetti. Sedapnya..Jom la kita wat resepi spagetti ari nie. Ok x? alar yg paling simple la:

Bahan-Bahan:
  • Bwang Besar
  • Bawang putih
  • Daging/ayam
  • Prego
  • Oregano
  • Daun Ketumbar
  • Hotdog
  • Cendawan Butang
  • Spaghetti

Cara Masak:

  1. Bawang merah,putih dicincang. Panaskan minyak dan masukkan bahan tadi.
  2. Masukkan Daging yang telah dicincang. Letak sedikit air.
  3. Masukkan Prego perisa traditional.
  4. Potong hotdog dan cendawan butang bulat2. Kemudian masukkan ke dalam.
  5. Hiris daun ketumbar.
  6. Akhir sekali letak daun ketumbar dan oregano. Nak sedap lagi bubuh cheese.

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown