Labels

Feb 1, 2010

Bye2 January n Welcome February

Hola,Hari nie 1st February 2010. Bulan Feb nie aku rasa ramai yang suka. Suka sbb aper eh.Aku suka sbb bayak hari cuti,lagipun bulan dua adalah mggu yg paling sikit dibandingkan dengan bulan2 lain

Aku suka Bulan Feb sbb:

  • Hari Wilayah Persekutuan<--So,mmg kampus kiteorg cuti.Huhu!Bestnya!!


  • Valentine's Day<--Bkn sbb celebrate atau aper.Tp aku suke benda2 yg cute masa hari tu. Cthnya cam teddy besar yang cute.Pastu Bulan Feb nie dipenuhi dgn wrna pink. Uhh my fav color.


  • Mid Sem<--of coz cuti lagii..Haha.Tapi cam cepat jer sem nie. Takut aku x dpt catch up plak.


  • Tahun Baru Cina<--Aiya!cuti lagi ka?hihi.YahoooooOOoo.

Kat bwh nie gmbar2 cute untuk valentine's day.Bear n chocolate.Aku x mkn choc tp ble tgk ai sedapnya.!

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown