Labels

Jan 15, 2010

Exhibition: Leonardo Da Vinci

Hari nie pepagi lagi dh bgn siap2 nak pegi Pusat Sains nk tgk Pameran leonardo Da Vinci. Tapi akibat semalam aku bengang dgn seseorang aku xdpt lelapkan mata. Hati aku sakit. Ah SAKIT lagi!!! Aper2 jer la tue cerita semalam.

Tapi hari nie aku tolak dari umah kul 7.30 pagi then aku naik bas p komuter pastu ingtkan nk pegi terus kampus,Tp bila difikirkan balik baik aku terus pegi sana. So, aku pon naik cab n straight pg Pusat Sains. Tambang cab RM15(nie lah akibat xrancang masa..so Padan Muka!!).

Exhibition tue best sangat. Bagi aku la mmg seronok,jarangg dapat tgk benda2 mcm nie. Tapi walaubagaimanepon gambar xley amek dlm tue. just kt luar jer.




No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown