Labels

Jan 26, 2010

Resepi: Ayam Chesnut

Huhu..weekend nie aku nak try buat la resepi dlm magazine nie. Cam sedap jer.Aku masak mesti sedap.<--perasan!! Orait proceed ngan bahan2:- Bahan-Bahan:
  • ayam(dipotong kecil)
  • daun bawang
  • cili padi
  • gajus
  • lobak merah
  • cendawan hitam
  • bawang besar(potong dadu)
  • minyak bijan
  • sos tiram
  • sos cili
  • sos tomato
  • air

Cara membuat:

  • Panaskan minyak bijan & tumiskan bawang besar,sos tiram,sos cili n sos tomato
  • Biarkan mendidih
  • Pastu,masukkan ayam
  • Kemudian,campurkan daun bawang,cili padi,gajus,lobak merah,cendwn hitam.
  • Biarkan 5 minit n angkat.

2 comments:

cikkuci said...

dah siap msak jgn lupa calling2 aku k!nyam2..

ct syazwani said...

haha..sengal..Tapi aku xmo pakai gajus,x wape ske. Aku nak guna kcang panjang ngan carrot. Orait nnti aku tepon..:)

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown