Labels

Jan 20, 2010

Gerammnya aku!!

Potong-Memotong

Cuba korang teka ape yang aku maksudkan nie..? Hmm dapat x? xpe aku cite jer. Aku angin btul petang tadi kat komuter kl sentral mane lagi! Bodow nak mampos...Orang lain beratur panjang 2 org lelaki nie yang pakai baju long sleeve,kasual ada perangai nak potong line! Beratur la beb!!! Xpuas hati betul aku.

Dahla ramai org, dia lak n member diye selamba main potong! sengal! xde etika langsung. Xblaja sivik ke aper ke, aku xtau. Yang paling xley blah bile tren sampai diye dok kat depan muka pintu. Maksudnya betul2 depan pintu kuar. Org yang dalam tren nak kuar pun payah. Sabar je lar.
Bengong x sudah mamat nie! Bile dah masuk dalam tren cam ngutuk2 lak orang tolak diye. pehal? dah org tau kau potong line,mmg sah2 la org tolak kau. Benci betul aku. Nak beratur biarlah adil. Nie xde main masuk mencelah jer. Ingat hebat sangat ke. Nak belagak ke aper ker,xpaham aku.
Tapi cuba fikir,antara lelaki dan perempuan mane satu yang patut duduk? DUA-DUA? Hmm ape yang aku nampak sekarang mmg dua-dua. Sbb lelaki lagi mau berebut ngan pompuan. Ntah ape hebatnya sangat dapat berebut tue. Semua org penat nak balik keje,klas n lain2. Makcik yang bawak anak tadi pon tau nak beratur. Ramai lagi org sampai awl dari mamat tue tapi beratur belakang gak. Tapi diyer tuh,xde perasaan ker? xnampak org tgh beratur?

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown