Labels

May 12, 2012

Bantal cute.

Petang tadi perjalan-jalan ke sungei wang temankan suami yang membeli barang. Tengah jalan tu,tetiba nampak ada satu bantal yang cute sangat! Siyess cute glerr. Aku nak!! Tapi mesti dia xmo belikan. 

Sebelum ni,aku mintak dia teddy bear untuk birthday. Tapi last-last teddy bear tu letaknya kat dalam Kotak. Oh kesiannya. Hurm nak buat macam mana. Lagipun aku ada resdung dan alah pada bulu-bulu ni. Itulah dulu nak yang teddy bear. Pastu mengadu alah bulu pulak. T_T.

Bantal love aku ada,tapi dah terkoyak ckit, baru je jahit. Tak basuh lagi. Hurm ada hati nak yang baru. Tapi yang aku tengok tadi. Comel. So, saya nak jugak!! wakaka

Check out this cute hug pillow. So cute...!!

(the most wanted)

(2nd most wanted)

(can i have this,syg?)


(ah,so pink!)

(sleepy...)
(wow.....)

(hello  kitty..waa i want this tooo)

p/s: i hope i can have all this cute pillow....so, i can hug them every night. LOL


No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown