Labels

Nov 10, 2012

[Gambar] Anugerah Skrin 2012

Salam...

Semalam tengok Anugerah Skrin, tapi sayang tak habis tengok. 
Sangat bosan. Berdrama atas pentas. 
Tapi bagi aku memang ada effort la dorang nak buat semua tu.
 Bukan senang. Nak kena hafal lagi. Betul tak?

ecehhh..macam la aku nie melayan drama melayu.....
Aku layan la jugak...Bunohan,ombak rindu.
Pastu rajin jugak tengok drama kat tv3.

Tak Kisah la..tapi rasanya ramai kot artis melaram malam tu. 
Cantik la baju dorang. Bagi aku cantik. Tak puas pandang. 
Yang paling aku suka baju neelofa. Lepas tu baju rita rudaini.
Dahla cantik pastu pakai baju yang dah elegan memangla nampak lagi cantik.

Keputusan penuh untuk anugerah skrin 2012 boleh klik kat blog nie. 
Semua ada, gambar pun cantik-cantik..:)



(Cantik kan baju neelofa? Baju sebiji macam cinderella...)



(Baju Rozita Che wan pun cantik jugak..)




(Ixara Aishah pun tak kurang hebatnya,simple tapi elegan. I like black..:))




(Yang nie aku tengok, Best! Suara Misha Omar pun sedap. Tambah pula baju rita rudaini yang sangat3x cantik...oh my..Kalau aku dapat pakai..hahaha....)




(Part nie yang paling best sekali,susah jugak jumpa gambar Misha Omar tapi last-last jumpa dekat FB ASK...macam cleopatra pun ada. Yang penting rita rudaini tetap Cun..:) )









Note: Semua gambar bukan aku punya. Owner dia kat sini eh, http://www.rotikaya.com
Dan juga dari facebook Anugerah Skrin.




-Sekian-

~Terima Kasih Baca entri saya~


No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown