Labels

Mar 9, 2011

Malang tidak berbau

Ok.....entri kali nie dah beberapa hari berlaku. Pada hari jumaat lepas. Ceritanya mcm nie. Aku dan adek aku biasalah sape lagi ain sazwi g pyramid. Memang niat dihati nak tengook movie Black swan. Aku tak baca pun synopsis cerita tu. Tapi aku cma tgk trailer Black swan kat tv je. Nampak mcm best. Nampak je tau.

Tiket pkul 5.45 petang..Black Swan...Masuk2 je terus tengok cerita pasal Ballet dan natalie portman berlakon sbg ana yang merupakan penari ballet dan nak jadi watak utama untuk Pementasan swan queen.kalau x silap aku lar...Sepanjang perjalanan cerita tue aku ada yang suka dan ada yang suka. Kalau aku cakap tak payah tengok mesti korang nak tengok kan..? hmm sape yg nak bazirkan duit tiket wayang leh la g tengok..tp kalau nak tengok gak dload jer...xder la terasa sangat abes duit..Bg pendapat aku lar kan ada yang OK dengan watak ana yang lucah dan lesbian. But aku tak rasa nak tengok adegan tue. Kenapa nak bazir duit untuk tengok dye berlakon mcm tue? Ingatkan sekali 2 tapi??hmm...Kalau tengok dalam panggung dan tengok sendiri kat rumah lain rasa dye....Try la tengok...Baru tau...

Ok dah habis pasal movie black swan,nie plak pasal aku. Memang betul malang tak berbau. Memang terkena kat diri sendiri. Kes nya aku hilangkan tiket parking. Aduii..fening..terkejut gak aku waktu hilang tue. Tapi aku tau memang tercicir punya bukan salah letak. So,apa lagi kena bayar rm20 lar. Kena penalty...:(. Sabar..sabar.....sabar....

Seterusnya...aku g shah alam utk ambek mc nis. Ok masa kat s.2 okeh lagi...Duduk2 minum air. Tapi msa nak balik aku dah cakap dengan adek aku kalau ada polis ko bagi la isyarat. Dya ckp xde kredit. Aku cakap ko jalan la dlu pastu baru bgtau lar..buat la isyarat. Hurm..selepas isi minyak kat shell terus je kat selekoh tbe2 ain sazwi break mengejut...! Aku pun syak sumtin. Tapi lepastu dye jalan dan aku berenti kat tepi jalan. memang kat tepi tol la. Nasib ada toilet kat ctue. Lepas tu aku suh mc nis g tgk ada apa. Rupanya ada satu bala tentera JPJ. Huh xgna!! dahla malam jumaat!! balik rest la oii...Cal adek ak memang dye pon nasib je lepas. Sebab L xlekat kat blakang. Aku lagilah lesen L bawak penumpang...:). Ngekkk...

Nak tak nak aku cal Z mintak tlg dye ambek anis kat tol batu tiga tue..Sambil tggu Z datang aku lepak kat surau. Dahla x bukak lampu. Sambil berborak ngan mc nis tbe2 dye bwk kuarkan laptop! woww...ape lagi layan cerita lah beb..hahaha....:)

p/s: Aku dah penat menaip..huhuhu..k..bye2...:)

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown