Labels

Mar 6, 2011

Hangin

Memang hangin sungguh aku dengan perempuan yang bernama S******a. Cerita pasal dye memang tak guna bak kata adek ak. Tapi memang payah betul untuk aku lupakan sebab memang berbulu la aku dengan pompuan nie. Aku tak peduli ak nak cerita gak mcm mana this rascal bitch menyakitkan hati aku. Tak pelah aku namakan dye pompuan A. Dan kawan baik dye pompuan B.

On my best fren wedding-Ina

Lebih kurang pkul 1, waktu pengantin turun dari bilik. Aku ikut je sampai di pintu dan ketika itulah aku tersempak pompuan nie ngan membe yang aku pun kenal. Satu kelas masa sekolah menengah dulu. Mula-mula jumpa biasa la bersalam-salaman dulu. Lepas tu baru start tanya khabar.

Pompuan A: “Eh, wanie…dah lama ke ko sampai?”

Aku : “Dah lama dah sampai…Ko ble sampai?”.Sapa aku yang bajet ingat dye baik.

Pompuan A: “Baru je..”Sambil tangan dye duk pegang kamera buruk. “Eh..! Bukan ko nak pakai baju ima baru jahit ke?????”

Aku: “ooo..ak xsempat nak ambik la…”Kataku..pelik! mana dye tau…

Pompuan A: “Eleh!!! Beria-ria jer lebey…..”

Aku: terdiam….hati aku mula sakit. Apsal ngan pompuan nie? Ak ade kacau kau ke? Ni baru first ak jmpa kau….setelah beberapa tahun xjmpa….

Pompuan A: ”Ko ble nak kawen???”..kata dye dengan nada yang agak tinggi..

Pompuan B: “Eh dye dah tunang la baru nie…”

Pompuan A: “Ko bukan nak jemputt eh..”

Aku: terdiam…terkejut dengan nada suara dye yang agak tinggi..

Pompuan A: “Eh,ritu SUE kawen ko x pg ehh..”,sambil tangan dye menuding ke atas muka aku.

Aku: Terdiam..sungguh kurang ajar pompuan nie… Dengan perasan terkejut aku menjawab. “Xde orang nak hantar aku kalau arwah abah aku ade boleh la jugak…”

Pompuan A dan Pompuan B terkejut. Kata pompuan B:

Pompuan B : “Eh..bapak ko meninggal??? Aku xtahu pon..”

Pompuan A: “Oh yekerr..sakit ape??”

Aku: “koma seminggu pastu meninggal. Aku pulak exdent 2 hari sebelum dye meninggal.”terangku dengan sedaya upaya supaya mereka memahami.

Pompuan A: ” Larr aku tak tahu ponn..len kali msg la aku…cal je pon..leh la member2 sebar2 kan…”

Pompuan B:”Ko tak bagi tau aku pon..”

Aku: hati dah panas…..bengang….adek ajak ak balik. Dan aku pun blah…dalam hati kenapa dye buat mcm nie kat aku???

Pompuan sial yang paling teruk penah aku jumpa. Dalam banyak-banyak orang aku tak kan maafkan kau langsung. Jangan Harap!!!!..Apa-apa sahaja yang membabitkan abah aku dan orang tu menghina abah aku jangan harap aku akan maafkan. Memang!! Kalau BAPAK KAU MATI KAU NAK MSG KE HAH BETINA??? BODOH!!!!

Yang pompuan B tue rajin datang umah amek baju nak dijahit. Even baju tunang pon dye yang jahit..Memang baju tue wat aku kembang glerrr. Dahla tak pandai jahit. Aku bengang betul dengan dye merosakkan beberapa baju aku…L. Dan yang paling bodoh boleh dye pura2 terkejut tau yang abah aku mati??? EH F-U lar bodow….Eiiii memang geram gler. AKu memang menyampah nak mampus la…dah berapa kali dye dye dating xkan xtau. Aku pon pelik ble ak ckp abah ak meninggal dye wat muka bodow…rupanya dye bangang nak mampos. Eiiiiiii hangin betul hr tue. Hati aku sakit..!!!

To Both of Pompuan n B.-->-->--> Kalau aku tuning pon x jemput jangan harap kawen aku jemput. Ngok Ngek. Tunang panggil keluarga terdekat je dan kawan baik. Kau sape??nobody lar….F-U.

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown