Feb 14, 2012

Van Ford dalam kenangan




Rabu petang bersamaan 8/2/2012 van Ford Spectron milik arwah abah telah selamat dijual. Berat hati nak jual sebenarnya.Sebab setiap kali tengok van tu rasa macam arwah abah masih ada. Kurang-kurang pun van dia masih ada.

Ramai yang nak beli van tu sejak arwah abah hidup lagi. Tapi dia tak nak jual. Entah la mungkin belum tiba waktunya lagi kot. Dan sekarang memang ada orang yang nak beli, tapi harga yang mereka nak beli rasanya macam sangat murah. Cuba tengok dekat mudah.com. Berapa harga Van spectron. Lebih mahal dari apa yang mereka sangka. Tapi walau apa pun van tu tetap menjadi kenangan untuk aku dan keluarga.

Dekat mana lagi yang van tu tak pernah pergi.

  • Kelantan?<---- off course sebab nak blk kg
  • Pahang?<---- sebab kalau nak blk kg msti lalu raub,benta,bentong,Kuala lipis
  • Perak?<--- pergi rumah kawan mak abah
  • Kedah?<---
  • Penang?<---- kg abah
  • Melaka?<---Bermandi-manda
  • Johor?<-----shopping @ayer itam
  • Seremban?<-----jalan-jalan
  • Perlis?
Semua dah pergi cuma sabah dan sarawak je la tak pergi......naik kapal terbang....walau apapun banyak jasa dia. Dan sekarang hanyak tinggal dalam kenangan. Selamat Tinggal Van Ford Spectron(BGG ****). Selamat bahagia dengan Tuan Baru....

:'(


2 comments:

encik lampard said...

Yakob nk jual blk rm25 ribu...

waNie said...

beli la...
huh

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown