Labels

Oct 26, 2010

Meluat~

Sakit betul hati aku..geram sangat-sangat. Kalau boleh rasa nak lempang jer..serius,mmg nk lempang pun. Tapi sayangnya aku geram dalam hati jer la(Huh,xguna....). Aku pun pelik la kenapa ade org yang suka buat andaian dekat org lain? kenapa x gosip hal org lain. Knp aku jugak..Dah la xbrp knal aku pastu judge aku mcm aku teruk sgt...ITU yg buatkan aku geram. Terus buat conclusion yg aku jenis mcm tue!!BodOh btul..!


Lagi satu yang buat aku geram, slalu org cal aku xdpt,KATA mereka. Tapi yang peliknya xde la pulak miscal kat hp aku. X ke bongok mcm tu sebenarnya? Nak menipu pun biar la berpada..mmg geram sungguh aku. Lepas tu buat conclusion wanie ni susah nak cari..susah ble cal x angkat or msg xreply...(geramnya akuuu....T__T)...! Lepas tu kononnya kata mereka lagi aku ni xgi klas sbb tue susah nak cari...Kepala H**T*K kau...Pelik btul Fesbuk aku ader...tp x pernah nak menegur..Aku sombong atau dye sombong? huh ntah..sama kot. So,dah teknologi ader kau guna la sengal..Nie x ckp aku mcm yg kau dakwa...Buat aku sungguh geram..Serius mmg aku terasa hati btul dengan kata2 mereka itu. AH XGUNA...!!


Dan yang paling dan paling aku sedih dan buat aku menangis hari tue ble MEREKA kata,tp dengan cara perlinya.."dh la x p klas"..WOiii..aku ade susah kan hdup kau ke kalau xpegi? mmg attendance aku teruk gler..so wat? aku tanggung sendiri la..pastu ckp main perli padahal ape yang kau buat? untuk documentation lngsung xsentuh takat buat part pratikal..Tu pun belagak nak mampus..seriusly aku xtau sama ada aku meroyan sesorang kat sini atau aper...Yang pasti mmg aku terasa hati gler ngan MEREKA yg buat perangai mcm tu.


So,apa yang aku buat adalah dengan rela hati aku iaitu men-deletekan MEREKA atau remove mereka dari fesbuk Friends aku..Hmm lega betul setelah aku buat macam tue..rasa xde bebanan lagi dan selama nie pun xpenah2 nak bertegur. Aku sedar yang aku mmg sorang2 kat kampus. So senang la nk buli aku?sebab kau hebat? ngek...Tunggu la FINAL EXAM nanti...


Ada satu lagi perkara hari tu yang tiba-tiba buat aku terasa. Seseorang yang memang baik ngan aku tapi ntah kata-kata dia hari tue seolah-olah x ikhlas dan seolah-olah nak balas dendam kat aku...Kalau aku ada peluang atau ada orang minta tolong aku pasti aku akan tolong dengan ikhlas. Xperlu la dengan rasa x ikhlas untuk tolong aku...T_T.

2 comments:

Anonymous said...

ala..dorg dengki la 2....sbb dorg yg slalu dtg clas pun xdpt dean list.... ko yg slalu ponteng ble dpt dean list...
buat x taw suda la wanie....

tp statment ko yg last 2 merujuk pada sapa....?? tertanya2 aku....aku kah 2....

ct syazwani said...

ntah la dayah..aku ase mcm mulut xleh jaga langsung..mentang2 aku sorang so ingt bleh ske2 ati lepas ckp...buat aku bengang jer.
Psl last stemnt tue aderlah...

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown