Labels

Oct 7, 2010

Banyak nya keje!!


Banyaknya btul keje aku sem nie...Last semester tapi keje berlambak2.
xpenah lagi aku rasa keje yang sangat byk mcm sem nie..
Walaupun byk ambik subject kira2 tapi ada kuiz,test asignment..
Aku rasa lagi byk dari buat presentation...(mengeluh sekejap..aishh..)

"wanie,kuatkan semangat!teruskan usaha....aiishh tu kata dalam hati aku,
tp aku sendiri?pemalas...ah!!! berenti merungut!!buat keje..."

Keje Oh keje...ape lagi yg aku xsiapkan eh..?hmm(tgh pikir**)
oh yer skrg aku ingt:

1-asignment MF
2-asignment akaunting
3-asignment kalkulus
4-Study kuiz akaunting&kalkulus
5-Siapkan tutorial kalkulus
6-persentation Project managemnt
7-Final Year Project....

0whh tidakkkkkkkkk.........total semua sekali 7 keje yg xdisiapkan lagi..
isk isk..aku dilanda kemurungan.....tolong...tolong...
sape yg dgr nie aku mintak tolong....:(

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown