Labels

Jun 26, 2009

chek sakit??

Balik kampung lagi...?? hmm tuelah yang mak jawap..sbbnya chek sakit. So,kiteorg balik kena jaga chek. but bg aku well wateva..just jgn fikir banyak2 sudah. Hmm aku pon malas nk tulis panjang2 just aku kepilkan beberapa gambar n citer jer aper yg berlaku k..


(nie masa tgh tnggu guard bukak pintu kul 1. Hmm dak2 2 org nie tgh dok cite pasal dong bang shin qi aka DBSK..ahh x minat aku...adek aku gelak2 bile tgk dlm youtube..ape2 ntah xpaham aku..Seronok sangat dua orang nie bercerita sampai x sedar nk melawat chek..hmmm)



(Ain masa tgh jaga chek untuk hari yg pertama..haha wat a mess..tgk muka dia cam poyo giler..stress la tue,Penat..bukan penat tp tension coz nk cucikan muka dia tue..maklumla pembersih..kalau aku berbau jer dia sound padahal aku punya la wangi..hidung dia ada problem ckit...hohoho)
(Haaaa..nie dia chek yg tgh sakit2 tp wat lawak agi...masa nie dia dh chat ckit dah nak balik..siap dia kacau2 nurse n doktor lagi nk balik...melawat satu wad tue la..hmm naik pening aku...org yg di inchargekan utk dia kuar wad x sampai2 agi...so terpaksala dia tunggu...sabar jer la.)

(oit..pandang ape tu din? pandang kat et come ker..huhu mmg come..mls nk ngomen panjang biasala dh perasan..hmmm)

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown