Labels

Nov 20, 2011

jeles dengan baby




p/s: tak tau lah kenapa setiap aku upload gambar jadi buruk...

Entri jeles...Bukan dengan baby tapi dengan orang yang ada baby.haha...memang sangat-sangat jeles dengan kawan-kawan yang pregnant dan yang dah ada baby. Baby,sangat comel. Tersangat lah comel....tak kira gelap ke cerah ke semuanya comel. Baru-baru ni aku pergi tengok baby kak ya n latest baby kak jue.

Mereka(baby) ni sangat-sangat kecil. Takut aku nak pegang. Rasanya kecik macam tu aku penah pegang anak kucing. Mandikan anak kucing..hurm hurm...

Nama baby sekarang pun dah tak macam zaman aku dulu. Kalau dulu budak kelas aku mesti penuh dengan nama contohnya:-
  • Nur .....
  • Nurul .....
  • Nurul Ain ......
  • Noorul ......
  • Siti .......
  • Siti Nor .....
Sekarang ni paling banyak aku dengar Batrisya, Qaseh,Keisha,Qaisara dll. Okeylah tu sekarang dah zaman 2000. Dulu masa aku zaman 80an...sekarang nama baby dah moden dan unik. Sangat lah sedap didengar.


2 comments:

Anonymous said...

tapi anak buah aku yg umo 2thn tue nama abdul lathieff.... hehehehe

ct syazwani said...

hahaha..nama budak lelaki aku tak tahu sangat..tp aku tgk membe sek aku dlu ramai cam dapat anak lelaki...

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown