Labels

Aug 9, 2011

nak masak apa hari nie?

Puas gak aku fikir nak masak apa hari nie. Asik sambal dan ayam. Apa lagi yang aku boleh buat?. Ayam goreng tepung pun dah buat. Hmm kari ayam pun mak dah buat. Apa lagi yang ye. Tadi aku tengok2 kat my resepi kot-kot la ada idea nak masak apa.

Tengok tu tengok la jugak. Cuma tak tahu nak masak apa yang sesuai dan sedap dengan citarasa dia. Kot kalau aku masak tak sedap nanti abes la semua kena buang. T.T. Hmm mungkin hari ni nak masak ayam masak kicap kot. Selalu kalau aku yang buat untuk makan sendiri mmg la rasa sedap.:)) Tapi taste dia? ehehe...

Takpa nanti kalau jadi aku masak ayam masak kicap aku upload kan gambar.

Banyak gak resepi yang aku jumpa kat internet. Aku share kan link jer yer.






No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown