Labels

May 12, 2011

Mengemas Bilik~

Salam....

Dah lama xupdate blog...sampai nak tulis apa pown dah blank idea..Hehehh..Hari nie mengemas bilik zakur sbb adek aku(ain) nak pindah masuk bilik tue. Actually aku yang paksa..hahaha. Penat mengemas..walaupun bilik kecik tapi penuh dengaan habuk. Habis keesokan hari aku batuk. Tapi ckit jer...:(

Tengah-tengah mengemas adek aku terjumpa satu kotak yang penuh dengan disket. Larr aku punya rupanya...! Masa zaman diploma dulu,dari tahun 2003 lagi. Wahh...teringat la masa zaman dulu belajar multimedia tapi guna disket je. Dhla space kecik jer. Bila dah sem 2 lecturer suh beli thumbdrive dahla mahal. Aku ingat lagi aku beli dengan harga rm120 untuk 128mb<----xsilap aku la. Tapi serius kalau blaja multimedia kena ada space yang besar. Dulu komputer aku siap sangkut-sangkut lagi. Tambah plak ada virus. Memang la geram...lagi2 time nak hantar project.

Skang nie mcm2 jennis thumbdrive ada...Aku suka yang kecik n comel sbb boleh letak keychain yg comel....Kalaulah dulu masa tahun 2003 ada thumbdrive yang jenis mcm gambar kat bawah mesti ramai yang nak beli....


No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown