Labels

Apr 25, 2011

lamanya xupdate.....

lama betul xupdate blog aku...keh keh...mcm la BZ sgt. Xdela bz cuma malas nak menaip n rasa cam xde idea. Dah kering akibat duk umah jer. Sampaikan zarif pon tanya "awak dah lama xtulis ke kt blog?". Aku pun xingat aku jawab aper.

Nak story ape ah..hurm..jap2 aku pikir aku wat ape beberapa minggu yang lepas.

Pikir.....


Pikir......



....



..


.


Ahahhh...aku dah tau...!!!

Aku dilanda demam selsema....sebab tue la malas nak berblog....Nie pun ada baki selsema lagi...lama betul sakitnya...Oh yerr....aku lupa, ditambah pulak dengan adek aku yang jatuh motor masa nak ambek adek zakur kat kota kemuning.

Dye dok blakang aku je....Tapi ntah la aku tak perasan waktu ble dia langgar lubang tue n jatuh. ish ish....adoii sapelah yang kasi pecah lubang tue...xde ke orang nak turap balikkk?

Aku tengok masa kat KL-putra hari tue pun ada lubang besar....teruk betul..kalau keter xperla..bukannya tergolek pon..nie motor..

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown